Zeg het met een vaasje

Bureau:Being There
Merk:Amstel
Adverteerder:Amstel
Jaar:2015
Branche:FMCG
Medium:POS, Print, Social media, Televisie, Video
Amstel begrijpt als geen ander dat vrienden de warmste gevoelens voor elkaar koesteren. Maar het uitspreken hiervan kan leiden tot nogal ongemakkelijke situaties. Gelukkig is er het mooie Amstel bier waardoor vrienden hun positieve gevoelens ook op een andere manier kunnen uiten: ’Zeg het met een vaasje!’. Dit thema is van alle tijden en dus als sinds de oprichting van Amstel in 1870 een goed idee. Daarom is de campagne opgebouwd rondom het iconische Amstel Vaasje en de speciale historische range Vaasjes van 1875 tot 1980.

Credits

(Post) Productie:Czar, Crabsalad
Muziek & Geluid:The Ambassadors, Massive Music
Media:Starcom

Doelstellingen

Laat de Nederlandse bierdrinker zien dat je vriendschap het beste kan tonen door samen een glas Amstel bier te drinken.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?