Spot the Roo

Bureau:ZWART/WIT MEDIA
Merk:Deliveroo
Adverteerder:Deliveroo
Jaar:2016
Branche:Dienstverlening
Medium:Social media, Video, Games
We zien het op bezorgers, fietsen, billboards en zadelhoezen op de zadels van zowat alle fietsen: het logo van Deliveroo domineert het straatbeeld. En dat mag meer en meer gaan opvallen. Daarom ontwikkelde ZWARTWITMEDIA met behulp van onze dienst ZWAPPY een brand awarness campagne voor Deliveroo. Tijdens een interactieve videotour krijgt de speler het gevoel door de Amsterdamse straten te fietsen en de kans om op verschillende Deliveroo-elementen te klikken. Misklikkers worden gestraft met puntenaftrek, maar winnaars krijgen korting op hun bestelling. Het spel kan gespeeld worden via desktops, tablets en smartphones. Het spel is uitdagend, de kijker probeert een zo hoog mogelijke scoren te behalen; Daarnaast biedt de actie voldoende reden om viral te gaan. Spelers kunnen vrienden uitnodigen en zo een gratis bezorging verdienen. Na het spelen van de game is de kans groot dat de elementen op straat nog meer gaan opvallen. Zo zit het spel op straat nog in je hoofd! 'He, daar heb je ze weer 1, click!'.

Credits

Media:www.zwappy.nl

Doelstellingen

Brand awarness

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?