Spaarnelanden: De stad heeft je nodig

Bureau:Made in Haarlem
Merk:Spaarnelanden
Adverteerder:Spaarnelanden
Jaar:2016
Branche:Energie & nutsbedrijven
Medium:POS, Print, Radio, Social media, Televisie, Video, Website
Tientallen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan werk helpen, dat is de ambitie van Spaarnelanden. Langdurig werkelozen, mensen zonder diploma, vluchtelingen, voor hen is het moeilijk om een baan te vinden en te behouden. Spaarnelanden en haar partners zorgen ervoor dat deze mensen weer aan de slag kunnen en niet in een sociaal isolement terechtkomen. Speciale wijkteams houden buurten in Haarlem netjes en schoon. Doelstelling van de campagne is tweeledig; draagvlak creëren bij de burger en publieke stakeholders en het werven van wijk ambassadeurs (vrijwilligers) en collega’s voor de wijkteams.

Credits

Communicatie & PR:Intervolvement Communicatie
Online:FBI Design
Account management:Rene de Boer, Susanne Huibers
Creatie:Jac de Ruiter, Sieto Flink, Stephen Carnay
Regisseur:Steven Elbers
Fotografie:Steven Elbers, Fred Icke

Doelstellingen

-

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?