So rare it's unfair

Bureau:Ogilvy & Mather Amsterdam
Merk:Fanta
Adverteerder:Fanta
Jaar:2017
Branche:FMCG
Medium:Animatie, Bioscoop, Mobile, Outdoor, POS, Print, Social media, Televisie, Video, Website, Games, On pack, Event
Voor de introductie van de nieuwe limited edition smaken in Europa hebben we een nieuwe, grappige campagne gelanceerd: So rare, it’s unfair. We hebben de unieke smaken Fanta Dragonata & Fanta Pasyon gelinkt aan unieke, uitzonderlijke gebeurtenissen in het leven van tieners. De campagne zorgde voor interactie met tieners door middel van social games, livestream events, 360 foto’s, Instagram treasure hunts, pre-rolls en video content. De campagne en de limited edition smaken Fanta zijn te vinden in 17 Europese landen. Dus: Grab it while you can!

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Het nieuwsgierig maken van tieners tussen de 12-18 jaar om de nieuwe smaken van Fanta te proberen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?