Slapen opnieuw uitgevonden. Regel het even, bij Club 9! #IMDIRTYTOO

Bureau:Flying Kiwi
Merk:Club 9 sleep service
Adverteerder:Club 9 sleep service
Jaar:2019
Branche:Reclame & communicatie
Medium:Mobile, Social media, Website
Onbewuste viezigheid! Begrijp ons niet verkeerd, veel dingen doe je al goed. Tanden poetsen, nagels knippen, dagelijks een schone onderbroek, handjes wassen na het plassen, maar… we denken dat je iets vergeet. Doe mee aan onze #imdirtytoo campagne. Ga de schaamte voorbij en ontdek of jij onbewust vies bent of niet! Ontdek nu of je slachtoffer bent van het nieuwe roken. Ga naar www.onbewustvies.nl en doe de test!

Credits

Illustratie:Freek van Haagen
Programmer:Marijn van der Krieken, Boy Lange
Interaction design:Krijn Elders
Project management:Hanneke van der Krieken
Creative director:Willem van der Krieken

Doelstellingen

Club 9 sleep service introduceren aan het publiek. Bewustwording m.b.t. hygiëne rondom het gebruik van een matras langer dan 5 jaar. En daarmee het abonnement van Club 9 promoten.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?