Rock your way through pregnancy

Bureau:The Gardeners
Merk:Supermom
Adverteerder:Nine&Co
Jaar:2018
Branche:Retail
Medium:Social media
Dat er veel verandert met de komst van een kind is duidelijk, maar je hoeft je identiteit, stijl en eigenzinnigheid niet aan de wilgen te hangen. Als je zwanger bent, wordt er eigenlijk niet meer van je verwacht dat je naar festivals gaat, nog seks hebt of flink sport. Er wordt zelfs raar opgekeken als je dat wel allemaal doet. Maar, jij blijft toch echt jij: dansend, feestend, seksend, zwemmend, sportend. Met deze campagne wil Supermom als merk een tegengeluid bieden voor alle vrouwen die tijdens hun zwangerschap absoluut niet willen inleveren op hun eigen sexy, stoere, actieve stijl. Dat hebben we tot uiting gebracht door deze verschillende ‘moms’ in beeld te brengen van #datenightmom, tot #festivalmom, tot #workingmom. Kortom #supermom.

Credits

Creatie:Sjoerd Bongertman, Nikki de la Rambelje
Strategie:Bas Velthuis , Femke Schavemaker
Account management:Stephanie van der Klift , Nadine Marcar
Project management:Renée Schenk
Fotografie:Kee & Kee

Doelstellingen

Verhogen merkbekendheid van Supermom en de hele categorie zwangerschapskleding een boost geven

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?