QuaRijn | Arbeidsmarktcampagne

Bureau:effectgroep
Merk:QuaRijn
Adverteerder:QuaRijn
Jaar:2018
Branche:Gezondheidszorg & medicijnen
Medium:Online display, Outdoor, Print, Social media, Video
VERDER DAN DE VRAAG
Om een campagne te bedenken die écht aansloot bij QuaRijn als organisatie keken we verder dan de vraag, in de breedste zin van het woord. Wat zoeken ze nu echt, waarom, en wie?

RECHT VANUIT HET HART We namen het functieprofiel dat altijd in een vacature genoemd wordt onder de loep en realiseerden ons dat daar een enorme kans lag: niet kijken naar de koude competenties, maar naar de mens achter dat profiel. Zo creëerden we een campagne recht vanuit het hart. Van de bewoner en verzorger, maar ook van de organisatie. Zo betrokken we het bestaande personeel dat de kern, het hart van QuaRijn vormt. Zij werden trotse ambassadeur!

LUISTERKAMPIOEN EN GELUKSMAKERS
De collega's kregen dezelfde titel als waarmee potentieel nieuw personeel werd aangesproken. Een titel die eer doet aan hun bijzondere werk en verder keek dan alleen wat competenties en werkervaring: Introducing luisterkampioenen en gelukmakers. De arbeidsmarktcampagne met een hart.

Credits

Advies & Concept:effectgroep
(Post) Productie:effectgroep

Doelstellingen

Zorginstelling QuaRijn, in Nederland vertegenwoordigd door 1.200 betaalde werknemers en 600 vrijwilligers, zocht een manier om nieuw personeel in de (ouderen)zorg aan te trekken. Een opvallende arbeidsmarktcampagne moest uitkomst bieden!

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?