Lassie - Sushi Party

Bureau:epidemie
Merk:Lassie
Adverteerder:Lassie
Branche:FMCG
Medium:Social media
Sushi bestellen is duur. Daarom introduceert rijstmerk Lassie de Sushi Party. Epidemie bedacht de bijbehorende campagne. Lassie stelt vast dat bijna iedereen sushi heerlijk vindt: 'De meesten van ons vinden het zelfs zo lekker dat ze het veel vaker willen eten.' Er zijn echter twee obstakels. Nederlanders vinden het 'best een gedoe' om zelf sushi te maken en om elke keer de portemonnee te trekken, vinden we te duur: 'Altijdbestellen is een duur alternatief.' De oplossing die Lassie aandraagt luidt, doe zoals men in Japan doet: 'Als je daar een feestje geeft of vrienden thuis uitnodigt, maakt iedereen de sushi gewoon zelf aan tafel. zo'n Sushi Party kan je nu ook makkelijk thuis geven dankzij Lassie.'

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Middels een online campagne, laat Lassie Nederlanders kennis maken met deze andere manier van sushi eten. Epidemie: 'Te beginnen door vooraanstaande foodbloggers & BN-ers uit te nodigen voor de eerste Sushi Party in Nederland.' Daarmee werden volgens het bureau vervolgens tienduizenden volgers ge?nspireerd.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?