Impactvolle employer branding campagne Jacobs Douwe Egberts

Bureau:Vuur
Merk:Jacobs Douwe Egberts
Adverteerder:Jacobs Douwe Egberts
Jaar:2017
Branche:FMCG
Medium:Online display, Print, Video, Website
Op basis van onderzoek dat we bij JDE deden, ontwikkelden we een krachtige employer value proposition met als kernbelofte: “Wat jij bij ons doet heeft impact”. Impact op de merken, impact op de organisatie én impact op je eigen ontwikkeling. Maar hoe laat je een abstract woord als impact op een relevante manier zien? We bouwden een unieke Rube Goldberg Machine; een installatie die laat zien dat wanneer je iets in gang zet er in korte tijd heel veel gebeurt. Een aaneenschakeling van impactvolle momenten die JDE als organisatie reflecteert. We lanceerden een internationale employer branding campagne op basis van een online mediastrategie en serveerden specifieke doelgroepen trailers (awareness) om ze naar een informatief campagneplatform te loodsen. Daarna re-targetten we ze om de vacatures onder de aandacht te brengen (conversie).

Credits

Creatie:Niels Megens, Laura Bording
Account management:Yvette Bolink, Bert de Jong
Producer:Niels Scheide
Productie:Big Shots
Creative director:Niels Megens
Regisseur:Robert-Jan Glas

Doelstellingen

Laten zien wat JDE een modern, ambitieus en internationaal bedrijf is, waar medewerkers volop kansen krijgen zicht te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de organisatie, de merken en de producten, waardoor potentiële kandidaten overwegen te solliciteren.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?