Houd de Herder bij de Schapenkoppen

Bureau:Concept Brigade
Merk:Dordrecht Museum
Adverteerder:Dordrecht Museum
Jaar:2017
Branche:Kunst & cultuur
Medium:DM, E-mail, Mobile, Outdoor, POS, Print, Social media, Website, Event
In het Dordts Museum hing de kamerbeschildering Il Padro, Italiaans voor herder. Helaas moest dit prachtwerk terug naar de eigenaar. Tenzij het museum met geld over de brug kwam. Voor de fundraisingsactie bedachten wij het thema ‘Houd de herder bij de Schapenkoppen*.' Ook verzorgden we het promotiemateriaal. ‘Kunnen jullie nog een free-publicity-actie ontwikkelen?’ Geen probleem en een paar weken later liep er een kudde schapen door de stad. *Schapenkoppen, bijnaam voor Dordtenaren

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Haal €300.000 euro op om Il Pastro Fido van Aert Schouwman aan te schaffen voor het Dordrechts Museum

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?