Het Vergeten Kind Campagne

Bureau:The Others
Merk:Stichting Het Vergeten Kind
Adverteerder:Stichting Het Vergeten Kind
Jaar:2016
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Freecards, Online display, Outdoor, Print, Radio, Televisie
Er zijn 38.000 vergeten kinderen die klap op klap hebben gekregen en opgroeien in sobere opvanglokaties. In Nederland. Zo mag een kinderleven niet beginnen. Met deze campagne wordt aandacht gevraagd voor deze kinderen en opgeroepen een donatie te doen om het leven van deze kinderen wat vrolijker te maken. Met de opbrengsten worden onder andere Tovertuinen gerealiseerd waarin kinderen zich vooral kind kunnen voelen.

Credits

Communicatie & PR:The Others Creativity
(Post) Productie:The Bik Picture
Muziek & Geluid:Studio Alfred Klaassen
Creative director:Christian Visser, Kim Karsten
Design:Lucienne Meijer
Animatie:Ferry van den Brink
Fotografie:Hans Verleur
Copy:Lion Versloot

Doelstellingen

Er zijn 38.000 vergeten kinderen die klap op klap hebben gekregen en opgroeien in sobere opvanglokaties. In Nederland. Zo mag een kinderleven niet beginnen. Met deze campagne wordt aandacht gevraagd voor deze kinderen en opgeroepen een donatie te doen om het leven van deze kinderen wat vrolijker te maken. Met de opbrengsten worden onder andere Tovertuinen gerealiseerd waarin kinderen zich vooral kind kunnen voelen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?