Get Ready for a Smart World

Bureau:YoungWorks
Merk:hogeschool Saxion
Adverteerder:hogeschool Saxion
Jaar:2017
Branche:Onderwijs & opleidingen
Medium:Social media
Youngworks vertaalt 'Living Technology' – de profilering waar hogeschool Saxion een aantal jaren geleden voor koos – naar een concept dat aansluit bij de belevingswereld van studiekiezers en studenten: Get Ready for a Smart World. In de bijbehorende campagne wordt technologie van de toekomst ingezet in de wereld van jongeren. De afgelopen maanden zijn een aantal 'smart hoax' uitgevoerd met een verborgen camera. Eén ervan was de Lifestyle Scan: een scanner die - op basis van ‘social data’ op je smartphone - bepaalt of clubbezoekers wel of niet naar binnen mochten.

Credits

(Post) Productie:Doogle
Regie:Teddy Cherim

Doelstellingen

De doelstelling is awareness creëren voor de nieuwe profilering van hogeschool Saxion. Hogeschool Saxion leert studenten omgaan met een wereld die steeds slimmer wordt, zodat zij beter voorbereid zijn op hun toekomstige beroep. De campagne is een directe vertaling van het nieuw profiel. Maar in plaats van studenten te vertellen wat we doen, laten we ze kennismaken met het effect van technologie in hun eigen wereld. Door die discussie op gang te brengen, laat hogeschool Saxion zien welke toegevoegde waarde zij heeft voor studenten.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?