Geef kinderen geen keus

Bureau:LEMZ
Merk:VeiligheidNL & Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA)
Adverteerder:VeiligheidNL & Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA)
Jaar:2016
Branche:Overheid
Medium:Mobile, Games
Jaarlijks gebeuren er 7.500 ongelukken met huishoudchemicaliën. Jonge kinderen zijn vaak het slachtoffer. Om ouders aan te sporen tot veilig gebruik, starten we een bijzonder onderzoek. De centrale vraag: kiezen kinderen huishoudchemicaliën of speelgoed? Wat blijkt? Meer dan de helft kiest chemicaliën. Geef kinderen geen keus en berg huishoudchemicaliën op, wordt de centrale boodschap. Via een mobile test ‘Gaaf of Gevaarlijk’ laten we ouders thuis ontdekken waar hun eigen kind voor kiest.

Credits

Online:Thispagecannotbefound.com
(Post) Productie:Colorbleed
Onderzoek:Braingineers
Video & beeld:FilmGasten
Muziek & Geluid:M-ost

Doelstellingen

Ouders aansporen tot veilig gebruik van huishoudchemicaliën.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?