Geef een glimlach cadeau
Bureau: | Muntz All Active |
Merk: | Look Good Feel Better |
Adverteerder: | Stichting Look Good Feel Better |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | E-mail, POS, Social media, Website, Event |
Muntz ontwikkelde in samenwerking met stichting Look Good Feel Better de campagne ‘Geef een glimlach cadeau’. Deze campagne startte op wereldkankerdag zondag 4 februari.
De campagne ‘Geef een glimlach cadeau’ is een initiatief van stichting Look Good Feel Better. Tijdens de campagnemaand bieden ruim 400 schoonheidsspecialisten door het hele land gratis verwenmomenten aan vrouwen met kanker. Muntz ontwikkelde zowel de campagne voor de schoonheidsspecialisten als de consumentencampagne. Centraal in de campagne staan echte vrouwen die momenteel strijd tegen kanker voeren. Boegbeeld van de campagne is Jasja Sikking die op dit moment ook onder behandeling is tegen kanker.
DOK30 communicatie begeleidde stichting Look Good Feel Better tijdens de ontwikkeling van de campagne op strategisch niveau en verzorgt de publiciteit rondom ‘Geef een glimlach cadeau’.
Credits
Communicatie & PR: | DOK30 Communicatie |
Advies & Concept: | Muntz All Active |
Creative director: | Christiaan Berghuis, Muntz |
Design: | Sandra Wouters, Muntz |
Fotografie: | Leo de Jong, Muntz |
Account management: | Marriët de Zwaan, Muntz |
PR: | Mirjam Talens, DOK30 Communicatie, Sabine Steen-Lakerveld, DOK30 Communicatie |
Doelstellingen
Geef het zelfvertrouwen van mensen met kanker een boost door een verwenmoment, aangeboden door schoonheidssalons in heel Nederland.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Ik laat me niet discrimineren
Antidiscriminatievoorziening Limburg
Bureau: | We RS |
Merk: | Antidiscriminatievoorziening Limburg |
Jaar: | 2019 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | Outdoor, Print, Event |
Campagne
‘Mijn leven is geen leuk kinderboek’
Stichting Het Vergeten Kind
Bureau: | The Gardeners |
Merk: | Het vergeten kind |
Jaar: | 2020 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | Animatie, Bioscoop, Outdoor, Print, Radio, Televisie |
Campagne
‘Mijn leven is geen leuk kinderboek’
Stichting Het Vergeten Kind
Bureau: | The Gardeners |
Merk: | Het vergeten kind |
Jaar: | 2020 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | Animatie, Bioscoop, Print, Radio, Social media, Televisie |