Geef een glimlach cadeau

Bureau:Muntz All Active
Merk:Look Good Feel Better
Adverteerder:Stichting Look Good Feel Better
Jaar:2018
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:E-mail, POS, Social media, Website, Event
Muntz ontwikkelde in samenwerking met stichting Look Good Feel Better de campagne ‘Geef een glimlach cadeau’. Deze campagne startte op wereldkankerdag zondag 4 februari. De campagne ‘Geef een glimlach cadeau’ is een initiatief van stichting Look Good Feel Better. Tijdens de campagnemaand bieden ruim 400 schoonheidsspecialisten door het hele land gratis verwenmomenten aan vrouwen met kanker. Muntz ontwikkelde zowel de campagne voor de schoonheidsspecialisten als de consumentencampagne. Centraal in de campagne staan echte vrouwen die momenteel strijd tegen kanker voeren. Boegbeeld van de campagne is Jasja Sikking die op dit moment ook onder behandeling is tegen kanker. DOK30 communicatie begeleidde stichting Look Good Feel Better tijdens de ontwikkeling van de campagne op strategisch niveau en verzorgt de publiciteit rondom ‘Geef een glimlach cadeau’.

Credits

Communicatie & PR:DOK30 Communicatie
Advies & Concept:Muntz All Active
Creative director:Christiaan Berghuis, Muntz
Design:Sandra Wouters, Muntz
Fotografie:Leo de Jong, Muntz
Account management:Marriët de Zwaan, Muntz
PR:Mirjam Talens, DOK30 Communicatie, Sabine Steen-Lakerveld, DOK30 Communicatie

Doelstellingen

Geef het zelfvertrouwen van mensen met kanker een boost door een verwenmoment, aangeboden door schoonheidssalons in heel Nederland.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?