Gast. Kun jij een beetje...

Bureau:Talefisher
Merk:NTR
Adverteerder:NPO
Jaar:2017
Branche:Media
Medium:Mobile, Online display, Social media, Televisie, Video, Website
Jongeren moeten voordat ze naar de middelbare school gaan een aantal basis-skills beheersen: dansen, een wond verzorgen, jezelf voorstellen, kleding repareren... Die skills staan centraal in een nieuw programma van publieke omroep NTR dat vanaf 10 juli a.s. wordt uitgezonden op NPO ZAPP. Bureau Talefisher ontwikkelde een opvallende teasercampagne. Daarin staan volwassenen centraal waarvan je verwacht dat die de skill juist heel goed beheersen, totdat het fout gaat. Het commentaar van de jongere maakt de blooper extra pijnlijk. De clips en het commentaar zijn zo gemaakt dat delen via social media voor de hand ligt. De teasers worden uitgezonden op NPO 1 en NPO 3 en online verspreid via Youtube, SnapAds en Instagram. Alle teasers zijn verzameld op www.zappskills.nl

Credits

Advies & Concept:Talefisher
Concept:Jeroen Kramers, Bart de Voogd

Doelstellingen

De doelgroep 10-12 jarigen op een opvallende manier confronteren met de start van een langlopend nieuw programma op televisie, online en lokatie. Focus op maximale aanvangsbelangstelling voor de start op televisiezender NPO ZAPP.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?