FF doorbijten

Bureau:Megawatt Advertising
Merk:Fisherman's Friend
Adverteerder:Concorp
Jaar:2018
Branche:FMCG
Medium:Televisie

Megawatt Advertising werkt aan de ontwikkeling van een brede campagne die wordt afgetrapt met een nieuwe commercial voor TV en online. 'Met het nieuwe campagnethema 'FF doorbijten' gaan we Fisherman's Friend neerzetten als mintsnoepje voor doorzetters', vertelt Simon Coolen namens het reclamebureau.' Zijn collega Stephan Kwast voegt eraan toe dat Megawatt inmiddels ook werkt aan een activatie-campagne en een concept voor influencer marketing. ‘Verder zal Fisherman’s Friend in de loop van het jaar met het nieuwe thema als sponsor van de StrongManRun en op social media te zien zijn.'

Credits

(Post) Productie:Studio BengBeng
Advies & Concept:Megawatt Advertising
Creative director:Simon Coolen
Account management:Stephan Kwast
Strategie:Robert Essenstam
Regisseur:Shariff Nasr
Project management:Katja Huismans

Doelstellingen

Hoe zou je de herpositionering voor 2018 en de jaren daarna op willen zetten en uit willen voeren? Die vraag stelde Concorp aan diverse reclamebureaus. Reclamebureau Megawatt Advertising wist met haar pitch de juiste snaar te raken. ‘Megawatt kwam met een verfrissende aanpak die ons meteen aansprak’, vertelt Ivo Brand, Marketingmanager bij Concorp.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?