Een bloemetje voor een goed doel

Bureau:Tomeloos
Merk:PowerFlower
Adverteerder:Stichting PowerFlower
Jaar:2017
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Social media, Website
Tomeloos is niet alleen verantwoordelijk voor de communicatiecampagne voor PowerFlower, maar ook voor de website en web-app die het digitale bloemetje mogelijk maakt. In de pilotfase bestaat de campagne uit uitingen op social media, online en op de platformen van aangesloten goede doelen. PowerFlower is een digitaal bloemetje dat niet alleen goed voelt om te krijgen, maar ook om te geven. Bedrijven en personen kunnen via www.PowerFlower.nl een digitaal bosje bloemen versturen. De ontvanger krijgt niet alleen een mooi gebaar in de vorm van een digitaal bloemetje, hij of zij kan vervolgens de waarde van het bloemetje schenken aan een goed doel naar keuze. Zo geeft de ontvanger het goede gevoel van PowerFlower door aan mensen of dieren die een steuntje in de rug hard nodig hebben. Zowel landelijke als regionale goede doelen zijn aangesloten bij PowerFlower.

Credits

Communicatie & PR:DOK30 Communicatie

Doelstellingen

Marketingcommunicatiebureau Tomeloos lanceert een nieuwe campagne voor PowerFlower, het digitale bloemetje dat niet alleen goed voelt, maar ook goed doet. Met de campagne wil Tomeloos het nieuwe initiatief PowerFlower op de kaart zetten en mensen bewegen een bloemetje met betekenis cadeau te doen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?