Een bloemetje voor een goed doel
Bureau: | Tomeloos |
Merk: | PowerFlower |
Adverteerder: | Stichting PowerFlower |
Jaar: | 2017 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | Social media, Website |
Tomeloos is niet alleen verantwoordelijk voor de communicatiecampagne voor PowerFlower, maar ook voor de website en web-app die het digitale bloemetje mogelijk maakt. In de pilotfase bestaat de campagne uit uitingen op social media, online en op de platformen van aangesloten goede doelen.
PowerFlower is een digitaal bloemetje dat niet alleen goed voelt om te krijgen, maar ook om te geven. Bedrijven en personen kunnen via www.PowerFlower.nl een digitaal bosje bloemen versturen. De ontvanger krijgt niet alleen een mooi gebaar in de vorm van een digitaal bloemetje, hij of zij kan vervolgens de waarde van het bloemetje schenken aan een goed doel naar keuze. Zo geeft de ontvanger het goede gevoel van PowerFlower door aan mensen of dieren die een steuntje in de rug hard nodig hebben. Zowel landelijke als regionale goede doelen zijn aangesloten bij PowerFlower.
Credits
Communicatie & PR: | DOK30 Communicatie |
Doelstellingen
Marketingcommunicatiebureau Tomeloos lanceert een nieuwe campagne voor PowerFlower, het digitale bloemetje dat niet alleen goed voelt, maar ook goed doet. Met de campagne wil Tomeloos het nieuwe initiatief PowerFlower op de kaart zetten en mensen bewegen een bloemetje met betekenis cadeau te doen.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
De supportsjaal voor Het Vergeten Kind
Stichting Het Vergeten Kind
Bureau: | The Gardeners |
Merk: | Stichting Het Vergeten Kind |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | E-mail, Print, Radio, Social media, Televisie, Video, Website, Event |
Campagne
Keer Scoliose niet de rug toe
Vereniging van Scoliosepatiënten
Bureau: | Icemedia |
Merk: | Vereniging van Scoliosepatiënten |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | Social media, Website |
Campagne
Team Tijger
Wereld Natuur Fonds
Bureau: | Icemedia |
Merk: | Wereld Natuur Fonds |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Non profit & goede doelen |
Medium: | DM, Social media, Website |