Een ander geluid, een nieuwe blik
Bureau: | effectgroep |
Merk: | Hoor en Zie |
Adverteerder: | Hoor en Zie |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Gezondheidszorg & medicijnen |
Medium: | Outdoor |
OOG VOOR DE OMGEVING
Hoor en Zie houdt net zoveel van mooie dingen zien en prachtige geluiden horen, als haar klanten. Ze deelden in het bijzonder een voorliefde voor het natuurlijke schoon uit de omgeving van de nieuwe vestiging. Het stond daarom buiten kijf dat de campagne hier aandacht aan moest schenken. Oog voor de omgeving: de prachtige natuur en alles wat daarbij komt kijken!
OP DE KAART ZETTEN? DONE
De gedeelde liefde voor de omgeving vormde de basis voor de enige echte Hoor en Zie route: een wandel- en fietsroute die in samenwerking met inwoners en ondernemers werd samengesteld. Dit bracht bezoekers naar de winkel en maakte Hoor en Zie bekend binnen de ondernemersvereniging. De route werd gelopen, gefietst, de kaart werd uitgetekend en samen met leuke acties, informatie én een speurtocht voor kinderen opgeleverd in een fysieke routegids.
EEN ANDER GELUID, EEN NIEUWE BLIK
Aansluitend op hun filosofie en de waarden waar Hoor en Zie voor staat, vatten we de route en de het merk samen in een sterke, verrassende tagline: een ander geluid, een nieuwe blik. Klaar is case!
Hoor en Zie houdt net zoveel van mooie dingen zien en prachtige geluiden horen, als haar klanten. Ze deelden in het bijzonder een voorliefde voor het natuurlijke schoon uit de omgeving van de nieuwe vestiging. Het stond daarom buiten kijf dat de campagne hier aandacht aan moest schenken. Oog voor de omgeving: de prachtige natuur en alles wat daarbij komt kijken!
OP DE KAART ZETTEN? DONE
De gedeelde liefde voor de omgeving vormde de basis voor de enige echte Hoor en Zie route: een wandel- en fietsroute die in samenwerking met inwoners en ondernemers werd samengesteld. Dit bracht bezoekers naar de winkel en maakte Hoor en Zie bekend binnen de ondernemersvereniging. De route werd gelopen, gefietst, de kaart werd uitgetekend en samen met leuke acties, informatie én een speurtocht voor kinderen opgeleverd in een fysieke routegids.
EEN ANDER GELUID, EEN NIEUWE BLIK
Aansluitend op hun filosofie en de waarden waar Hoor en Zie voor staat, vatten we de route en de het merk samen in een sterke, verrassende tagline: een ander geluid, een nieuwe blik. Klaar is case!
Credits
Advies & Concept: | effectgroep |
(Post) Productie: | effectgroep |
Doelstellingen
De snelgroeiende opticien- en audicienketen Hoor en Zie, zocht hulp bij het op de kaart zetten van hun nieuwe vestiging. Doel was om op korte termijn meer bezoek naar de vestiging te realiseren, en op lange termijn de merkbekendheid te vergroten.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Wervingscampagne
WVO Zorg
Bureau: | Nilsson |
Merk: | WVO Zorgt voor werk |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Gezondheidszorg & medicijnen |
Medium: | Social media, Website |
Campagne
Herpositionering 'met zorg voor elkaar'
ADRZ
Bureau: | Nilsson |
Merk: | Met zorg voor elkaar |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Gezondheidszorg & medicijnen |
Medium: |
Campagne
Zorgcommunicatie website
VZVZ
Bureau: | Nilsson |
Merk: | Volg je zorg |
Jaar: | 2017 |
Branche: | Gezondheidszorg & medicijnen |
Medium: | Website |