Editie zuidoost-Azië
Bureau: | HOAX |
Merk: | Read My World Festival |
Adverteerder: | Read My World Festival |
Jaar: | 2015 |
Branche: | Kunst & cultuur |
Medium: | Outdoor, Print |
Read My World legt verbindingen tussen werelden die in eerste instantie ver uit elkaar lijken te liggen. Kom kijken en luisteren; laat je meevoeren op een ontdekkingstocht waarbij literaire verhalen en journalistieke vragen nieuwe zienswijzen bieden voor mondiale, maatschappelijke thema’s.
De geportretteerde activisten treden uit de anonimiteit en vragen om een dialoog. De patronen op de achtergrond vinden hun oorsprong in zuidoost-Azië, het gebied dat deze editie van het festival centraal staat.
Credits
Fotografie: | Jaya Pelupessy |
Doelstellingen
Het imago rondom literatuur verfrissen en het activistische karakter van het Read My World Festival op een positieve manier uitvergroten.Advertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Haal alles uit de kast!
CJP
Bureau: | XYZ Branding Agency |
Merk: | CJP |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Kunst & cultuur |
Medium: | Online display, Outdoor |
Campagne
Houd de Herder bij de Schapenkoppen
Dordrecht Museum
Bureau: | Concept Brigade |
Merk: | Dordrecht Museum |
Jaar: | 2017 |
Branche: | Kunst & cultuur |
Medium: | DM, E-mail, Mobile, Outdoor, POS, Print, Social media, Website, Event |
Campagne
Het puttertje in vogelvlucht
Het Mauritshuis
Bureau: | Energize |
Merk: | Het Mauritshuis |
Jaar: | 2017 |
Branche: | Kunst & cultuur |
Medium: | Website |