DNA van MDMA

Bureau:NOS
Merk:NOS
Adverteerder:NOS
Jaar:2015
Branche:Media
Medium:Mobile, Video, Website
Het nieuws rondom XTC gaat in het 8 uur Journaal vaak over de uitwassen (misbruik, corruptie, etc) van drugsgebruik, met deze special wilden wij op een andere manier nieuws brengen over de wereld rondom XTC. NOS ontwikkelde“het DNA van MDMA”. Een interactief vormgegeven verhaal welke de bezoeker meeneemt m.b.v. video, audio, tekst, foto’s en interactieve graphics. De interactieve special is mobile first ontwikkeld voor een jongere doelgroep. De multimedia productie DNA van MDMA volgt het spoor van de XTC pil terug van de kauwer naar de brouwer. Wat stop je eigenlijk in je mond als je een pilletje slikt?

Credits

(Post) Productie:Monk design

Doelstellingen

Een interactief vormgegeven verhaal welke de bezoeker meeneemt m.b.v. video, audio, tekst, foto’s en interactieve graphics.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?