#crimediggers

Bureau:Steam Advertising BV
Merk:Politie
Adverteerder:Politie
Jaar:2015
Branche:Overheid
Medium:Website, Games
De serious game #crimediggers laat je ontdekken hoe relevant jouw ICT-skills zijn bij recherchewerk. De game is gebaseerd op echte voorbeelden uit de actuele politiepraktijk. Fictie en werkelijkheid lopen door elkaar heen, met uitstapjes naar het actuele dark web. Ook de reclamecampagne rondom de game is verweven met het spel, met o.m. verborgen data in banners en in het audiospectrum van de radiospotjes. ICT wordt een steeds belangrijker component van het recherchewerk van de politie. Praktisch elke fase van de opsporing is een uitdaging voor mensen met een digitale achtergrond. Dat betekent dat de politie de komende jaren een groeiende behoefte heeft aan ICT’ers op verschillende niveaus.

Credits

Media:Zigt
(Post) Productie:Studio Minsk
Muziek & Geluid:Soundcircus
Concept:Maarten Kuipers, Daniel van Gils
Design:Martin van Triest, Tom Rutgers
Web Developer:Daniel van Gils
Account management:Hans Kroonen, Marc de Winter

Doelstellingen

Wervingscampagne voor de werving van 100 fte digitale rechercheurs.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?