Corporate campagne AM

Bureau:Force451
Merk:AM
Adverteerder:AM
Jaar:2019
Branche:Bouw, wonen & vastgoed
Medium:Mobile, Online display, Outdoor, Print, Search ads, Social media, Website
Nederland verandert in rap tempo en heeft te maken met grote maatschappelijke uitdagingen (gezondheid, duurzaamheid, mobiliteit, vergrijzing enz.). Als een van de grootste ontwikkelaars van Nederland plaatst AM de vragen vanuit de maatschappij in het hartvan haar ontwikkelingsproces. Door haar open houding en haar verbeeldingskracht vertaalt AM deze vraagstukken naar vernieuwende (gebieds)concepten. Maatschappelijke vraagstukken zijn geen abstracte problemen, maar concrete vragen van mensen. Om het inlevingsvermogen van AM en tegelijk deze maatschappelijke vraagstukken voelbaar te maken, zijn de ontwikkelthema's van AM op een herkenbare manier gevisualiseerd. De campagne is van start gegaan met twee uitingen en in de loop van het jaar worden daar nog vier uitingen aan toegevoegd. De campagne bestaat uit meerdere fases, waaronder een specifieke fase rondom de vastgoedbeurs Provada in de RAI Amsterdam.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

AM presenteren als maatschappelijk betrokken ontwikkelaar bij haar zakelijke doelgroepen. Daarnaast wil AM haar vijf ontwikkelthema's onder de aandacht brengen bij drie specifieke doelgroepen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?