Chainless Friday

Bureau:The Icebrandy Brothers
Merk:Beixo
Adverteerder:Beixo
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:E-mail, Social media, Video, Website
Beixo doet niet Nederlands aan, maar het fietsbedrijf dat sinds 2005 bestaat is gehuisvest in De Bilt en is dus zo Nederlands als het zijn kan. Een jong bedrijf, met als doel het op de markt brengen van innovatieve stadsfietsconcepten. Dat is gelukt. Want als het brutaalste jongetje van de klas kozen ze als eerste Nederlandse fietsenmerk er voor de ouderwetse ketting te vervangen door de cardanas. Een fiets zonder ketting dus. En dat merk je. Helemaal als je vrouw je zo gek krijgt om de luie bank te verruilen voor het maken van een proefrit op een elektriche vouwfiets van Beixo.

Credits

Regisseur:The Icebrandy Brothers
D.O.P.:Roeland Bentvelzen
Editor:Eva Krispijn
Account management:Ad Tummers & Angelique van Rijn

Doelstellingen

Veel van Beixo’s klanten kopen de elektrische vouwfiets omdat hij makkelijk is mee te nemen met de zeil- plezierboot en de camper. Aan mij de vraag om deze klanten middels een online commercial duidelijk te maken dat ze op Chainless Friday’s een proefrit kunnen maken in de bossen rondom De Bilt. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst van je luie bank afkomen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?