Brummelhuis: dubbel zoveel leads dankzij redesign en SEO

Bureau:Into The Source
Merk:Brummelhuis
Adverteerder:Into The Source
Jaar:2018
Branche:Bouw, wonen & vastgoed
Medium:Website
Op het nieuwe www.brummelhuis.nl ligt de nadruk op bewijsvoering. Om bezoekers te overtuigen van het onderscheidende vermogen van Brummelhuis is er meer ruimte voor aantrekkelijk beeldmateriaal en pakkende content, dat samen met partner Retail & More is ontwikkeld. In het redesign ligt daarnaast de nadruk op gebruiksvriendelijkheid. Met call-to-actions op de juiste plaats en een verbeterde navigatie kan een bezoeker nog makkelijker bij zijn einddoel komen. Dat zorgde voor een verdubbeling in het aantal aanvragen naar een woning. Conversieratio oude website: 1,40 Conversieratio nieuwe website: 1,96 Net als veel andere aankopen start de oriëntatie in Google. Voor Brummelhuis is het dus belangrijk om vindbaar te zijn op relevante zoektermen. Met zoekmachine optimalisatie hebben we gezorgd voor een betere vindbaarheid en hogere ranking in Google. Dit leidde tot 15% meer organische bezoekers.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Het doel van Brummelhuis is uiteraard om zoveel mogelijk leads te genereren middels een nieuwe website die aansluit bij de hedendaagse technologische mogelijkheden. Daarnaast is vindbaarheid een belangrijk doel van Brummelhuis. Door zo goed mogelijk vindbaar te zijn op de relevante zoektermen ben je de concurrentie voor en genereer je meer waardevolle traffic. Middels zoekmachine-optimalisatie hebben we ingezet op een zo'n goed mogelijk ranking in Google op de meest relevante zoektermen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?