Autocampagne Nationale-Nederlanden

Bureau:Qontent Matters
Merk:Nationale-Nederlanden
Adverteerder:Nationale-Nederlanden
Jaar:2018
Branche:Banken & verzekeraars
Medium:Animatie, Social media, Video, Website
We rijden wat af met z’n allen. Nationale-Nederlanden wilde niet alleen een autoverzekering verkopen, maar ook automobilisten inspireren. Aan ons de opdracht om een campagne te ontwikkelen die de automobilist inspireert en een nieuwe duurzame doelgroep aansnijdt. Voor deze campagne hebben we een thema ontwikkeld dat veelzijdig inzetbaar is en lang meegaat. Een thema dat inspiratie biedt voor automobilisten: Onderweg.Dit thema wisten we te claimen en te laden bij de doelgroep via zowel content als PR. Er zijn zo veel dingen waar je aan moet denken als je een auto hebt. Hoe houd je dagelijkse ritten plezierig? Hoe bereid je je voor op een lange rit? Hoe kom je veilig aan op je bestemming? Eén platform waarop de antwoorden op al die vragen samenkomen. Content-items waar automobilisten inspiratie uit halen, maar vooral een plek waar betrouwbare informatie te vinden is. Om het contentplatform te laden onder het grote publiek, onderzochten we hoe veilig Nederlanders rijden. De resultaten waren zó interessant dat ze werden opgepakt door verschillende media, waaronder RTL Nieuws, Metro en Top Gear.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Ontwikkel een duurzame awareness campagne rondom de Autoverzekering van Nationale-Nederlanden.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?