Alles op alles om een geschikte baan te vinden

Bureau:Energize
Merk:Nationale Vacaturebank
Adverteerder:de Persgroep Nederland
Jaar:2017
Branche:Uitzenders & detacheerders
Medium:E-mail, Mobile, Online display, Print, Radio, Social media
In een vraag-antwoord campagne speelt ze in op de onzekerheden van de sollicitanten. Vragen die recht uit het hart komen. De concrete antwoorden van Nationale Vacaturebank laten zien dat zij alles op alles zetten om de juiste baan te vinden. Om de spanning in de campagne te verhogen is ervoor gekozen om vraagstellers te portretteren, maar niet helemaal, alleen hun ogen. De ogen waar ze mee zoeken, waarmee ze kijken naar vacatures, ogen waarin de onzekerheid zich laat aflezen. Immers, als je contact met iemand maakt, kijk je hem altijd in de ogen.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Hoe vind ik een goede vacature? Waar vind ik de baan die bij mij past? Klopt mijn cv? Hoeveel kan ik verdienen? Werk zoeken gaat gepaard met grote onzekerheid. Nationale Vacaturebank neemt die onzekerheid weg. Met een groot aanbod van banen, uitstekende tools zetten ze alles op alles om je aan een baan te helpen. Zij begrijpen die onzekerheid, kennen de frustraties en bieden zodoende hele concrete oplossingen zoals de Carrière Mentors: Persoonlijke hulp van echte mensen die altijd voor je klaarstaan – er is er altijd wel één online. Laat zien dat Nationale Vacaturebank de helpende autoriteit is op jobgebied en dat ze alles op alles zetten om een geschikte baan te vinden.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?