Over ons
Rond merkbeleving speelt veel. Vanuit marketingoogpunt, maar ook vanuit eigen medewerkers. Extern gerichte marketingcommunicatie en intern gerichte HR hebben beide te maken met de kracht van je merk, maar benaderen het te vaak nog vanuit hun eigen invalshoek. Talefisher denkt dat het anders kan. Met een integrale aanpak die management, marketing en HR op één lijn brengt. Met een duidelijke missie en visie en een motiverend verhaal voor je klanten en collega’s.
Talefisher helpt je regie te nemen over je merk. Daarvoor hebben we vier tools:
Positionering: in een paar simpele stappen onderzoeken we het bestaansrecht van je organisatie, we stellen je missie en visie scherp en maken het toekomstbestendig.
Marketing: We zijn marketeers. Van huis uit. Een marketingplan van Talefisher levert ijzersterk strategisch advies op en dito creatieve concepten.
Design: vaak zijn medewerkers niet aangesloten bij de missie en visie. Dat los je niet op met een memo of een poster in de lift. Talefisher gebruikt de kracht van design om medewerkers te betrekken.
Lifestyle branding: We kijken niet naar welk product of dienst moet worden verkocht, maar welk lifestyle kan worden aangesproken. Dat lijdt tot een langere levensduur van campagnes en hogere ROI.
Onze kracht is dat we bureauexpertise combineren met jarenlange ervaring aan opdrachtgeverszijde. Dat maakt Talefisher een verlengstuk van je organisatie. We denken mee vanuit jouw doelstellingen, die we als geen ander op waarde kunnen schatten. Onze aanpak is direct en no-nonsense.
Directie: | Bart de Voogd, Jeroen Kramers |
Contactpersoon: | Jeroen Kramers |