Yes.Eindelijk.

Bureau:MCR. Reclamebureau.
Merk:Yes Telecom
Adverteerder:Yes Telecom
Jaar:2016
Branche:Telecom
Medium:Outdoor, POS, Radio, Video, Website
Hoe maak je zakelijk Nederland duidelijk dat ze al hun telecomzaken het beste onder kunnen brengen bij een jonge, nog relatief onbekende speler? Dat was de uitdaging met betrekking tot Yes Telecom. Een telecomprovider waar persoonlijke aandacht voor ondernemers centraal staat en maatwerkoplossingen standaard zijn. Als ondernemer wil je namelijk 24/7 bezig zijn met je bedrijf en niet met randzaken. Vandaar dat MCR.Reclamebureau. voor Yes Telecom een campagne bedacht waar de opluchting vanaf spat. Onder de noemer ‘Yes. Eindelijk.’ wordt ondernemend Nederland gewezen op de grote voordelen van dé zakelijke telecomprovider van het land. Billboards, radio en filmpjes op de eigen website ‘vertellen’ mkb’ers dat er eindelijk een telecomprovider is waarvan je meer kunt verwachten dan standaardoplossingen. In drie filmpjes volgen we ondernemers die reeds hebben gekozen voor Yes Telecom. MKB’ers. Stuk voor stuk mensen die gewoon zaken willen doen en zich niet druk willen maken over telecom. Massamediaal worden deze filmpjes ondersteund door een in het oor springende radiocampagne en opvallende billboards langs belangrijke verkeersaders.

Credits

(Post) Productie:No Candy
Creatie:Jonas van der Zeeuw
Copy:Martin van Diggele & Erwin de Zwart
Strategie:Diana Ramroep & Roger de Kok
Account management:Elisah Walburg

Doelstellingen

Zakelijk Nederland kennis laten maken met het feit dat er een zakelijke telecomprovider bestaat waar service, klantgerichtheid en oplossingen op maat op 1 staan.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?