Word geen dinges

Bureau:FHV BBDO
Merk:Hi
Adverteerder:KPN
Jaar:2008
Branche:Media
Je houdt je vrienden voortdurend op de hoogte via sms. Maar dat is iets wat je moet blijven doen. Doe je dat niet, dan loop je het risico te vervreemden van je omgeving. Of je wordt voor anderen, in het ergste geval, 'dinges' of 'dingetje'. Daarnaast kan iedereen zijn eigen 'Dinges' factor ook online checken.

Credits

Account Management:Anouk Zink, Jeroen Natrop, Ralph Balk, Sanne van der Bie, Jacqueline Vizée, Marc Elbers
Art:Stijn Kooij, Yona Hümmels, Jilt Meeder, Peter Hamelinck
Concept:Stef Jongenelen, Yona Hümmels, Jilt Meeder, Floris Kreulen
Copy:Mark Muller, Stef Jongenelen, Floris Kreulen
Creatie:Mark Muller, Stef Jongenelen, Yona Hümmels, Peter Hamelinck
Editor:Marc Bechtold, Marc Kubbinga
Fotografie:Krijn van Noordwijk, Ferry van de Bemd
Producer:Rob van de Idsert, Marga Bierema, Anne Gualtherie van Weezel
Regisseur:Werner Damen

Doelstellingen

Actieve merkvoorkeur voor Hi cre?ren door het te positioneren als h?t messaging-merk voor jongeren.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?