Woonfonds - Hypotheekuitvinders

Bureau:GIG creative film production
Merk:Woonfonds (Achmea)
Adverteerder:The Communication Company
Jaar:2018
Branche:Banken & verzekeraars
Medium:DM, Mobile, Online display, Print, Social media, Video, Website, Event
In een wereld waarin alle hypotheekproducten standaardiseren, is deze onderscheidende campagne gemaakt door The Communication Company in samenwerking met GIG creative film production en Peek creative studios. Door hierin gewaagde keuzes te maken en bewust voor het onderscheidende vermogen te gaan hebben we afstand kunnen nemen binnen de eigen branche en een sterker profilering kunnen neerzetten die niet alleen campagnematig door Woonfonds is ingezet, maar is doorgetrokken in hun complete corporate communicatie. We positioneren Woonfonds als De Hypotheekuitvinders. Ze luisteren naar de specifieke wensen en behoeften uit de markt en gaan daar in het Hypotheeklab gretig mee aan de slag! Ze mixen, blenden, experimenteren, overleggen, berekenen en uiteindelijk... EUREKA! Een nieuw hypotheekproduct is uitgevonden!

Credits

Advies & Concept:The Communication Company
Video & beeld:GIG creative film production
(Post) Productie:GIG creative film production, Peek Creative Studios
Regisseur:Feike Santbergen

Doelstellingen

De uitdaging van Woonfonds was om in een hoog concurrerende verzekeringenmarkt onderscheidend te worden en daarbij hun vernieuwende hypotheek producten te presenteren. Communicatiebureau TCC, bedacht en ontwikkelde de nieuwe propositie voor Woonfonds en creëerde de daarmee de innovatie: de Hypotheekuitvinders.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?