WK Inruilvoordeel

Bureau:Goud Uberconnected
Merk:Hyundai
Adverteerder:Hyundai Motor Netherlands
Jaar:2018
Branche:Automotive
Medium:Televisie, Website
Omdat het Nederlands elftal zich niet heeft weten te kwalificeren voor het WK voetbal in Rusland blijven we dit jaar verstoken van de gebruikelijke Oranjekoorts. Toch maakt Hyundai er deze zomer, als Official Partner van de 2018 FIFA World Cup™, een feest van met het Hyundai Inruil WK. In de campagne is een bijzondere rol weggelegd voor Graat Hindriks. Als Oranje-indiaan was hij jarenlang op menig tribune te zien als meest opvallende supporter van het Nederlands Elftal. Hindriks is uiteraard zwaar teleurgesteld dat zijn Oranje er dit jaar niet bij is. Tot hij hoort van het Hyundai Inruil WK! In deze campagne gaat Hyundai de strijd aan met automerken uit WK-landen zoals Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Zweden en Japan. Wie tijdens het WK zijn of haar auto inruilt voor een Hyundai, scoort tot maar liefst € 3.500,- extra inruilvoordeel. Aan het Hyundai Inruil WK doet zelfs Italië gewoon mee! Dus ook met je Italiaanse auto kun je veel inruilvoordeel scoren. Met dank aan de Oranje-indiaan zorgt de campagne van Hyundai deze zomer tóch nog voor het nodige Oranjegevoel!

Credits

(Post) Productie:MacGyver Amsterdam
Muziek & Geluid:MacLoud Amsterdam
Strategie:Brian Hirman
Creatie:Huib Maaskant
Copy:Judith Hartog
Art:Thomas Aberson
Account management:Hanneke Rikveld
Productie:Maaike van der Meer

Doelstellingen

De campagne roept autobezitters op in deze WK-zomer hun huidige auto in te ruilen voor een Hyundai. Het extra inruilvoordeel maakt inruilen nu extra aantrekkelijk.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?