Wij maken er een sport van

Bureau:gr8 agency
Merk:HUP hotel
Adverteerder:Carlton Hotel Collection
Jaar:2019
Branche:Reizen & Toerisme
Medium:E-mail, Print, Social media, Video, Event
Hotel Carlton de Brug transformeerde naar HUP hotel. gr8 agency heeft de re-branding van Hotel Carlton de Brug op strategisch vlak van a tot z begeleid, uitgewerkt, en uitgevoerd. Van content strategie tot HERO-campagne. Van signing en stationary tot begeleiding van het HUP team. Tevens verzorgde gr8 agency de PR ondersteuning rondom de opening van het voetbal museum FANATIC. Dit museum werd officieel geopend door Louis en Truus van Gaal in bijzijn talloze journalisten en belangstellenden.

Credits

(Post) Productie:FALSUM
Fotografie:Ruud van Bragt

Doelstellingen

Content marketing in de transitie naar een nieuw merk. gr8 heeft HUP strategisch en uitvoerend begeleid. Wat begon met het uitwerken van de brand story en persona’s, het bepalen van de juiste tone-of-voice, de uitvoering van alle HUP design-elementen en een volledige content marketing campagne op branding en sales.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?