Wereld Natuur Fonds

Bureau:Advance
Merk:Wereld Natuur Fonds
Adverteerder:Wereld Natuur Fonds
Jaar:2008
Branche:Non profit & goede doelen
Met een multimediale en interactieve campagne maakt het Wereld Natuur Fonds (Wereld Natuur Fonds) de komende maanden duidelijk wat de drijfveer is achter de natuurbeschermingsprojecten van de organisatie. Onder het motto ?Geloof jij dit?? krijgt het publiek verrassende vragen over de meest opmerkelijke natuurwonderen van onze planeet.

Credits

Account Management:Maaike Bode, Rob Zuiderhoek
Concept:Diane van Ieperen, Roen Roomberg
Creatie:Joost Hogenboom, Cynthia van Zwol, Jeroen Cuypers, Diane van Ieperen, Geert-Jan Roebers, Roen Roomberg

Doelstellingen

Laten zien welke natuurwonderen de wereld (nu nog) rijk is, door Nederlanders te onderwerpen aan een online kennistest. Werving van nieuwe donateurs om deze natuurwonderen te beschermen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?