Was nou maar naar Specsavers gegaan

Bureau:McCann Melbourne, Australia
Merk:Specsavers
Adverteerder:Specsavers
Jaar:2012
Branche:Retail
Was nou maar naar Specsavers gegaan'. Dat is de pay-off van de nieuwe Specsavers-campagne. In een reeks van vier commercials is te zien hoe de hoofdpersonen in de meest hachelijke situaties terecht komen omdat zij geen bril of lenz'n dragen of iets niet goed hebben gezien. Na het grote succes van de campagne in Engeland, Australi?, Nieuw Zeeland en Denemarken zijn de komische commercials nu ook in Nederland te zien. In de eerste commercial is te zien hoe een nietsvermoedende politieagent druk op zoek is naar een verdachte. Maar wanneer de crimineel pal voor zijn neus staat, kijkt hij volledig over hem heen. 'Was nou maar naar Specsavers gegaan.'

Credits

Art:Matt Hine
Copy:Nathan Burley

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?