VVV Cadeaukaart introductie

Bureau:The Others Creativity
Merk:VVV Cadeaukaart
Adverteerder:VVV Cadeaukaart
Jaar:2017
Branche:Retail
Medium:DM, Online display, Outdoor, POS, Print, Radio, Social media, Televisie, Website
The Others ontwikkelt introductiecampagne de nieuwe VVV Cadeaukaart Na 42 jaar wordt de papieren VVV cadeaubon vervangen door een plastic kaart die met een zelf te kiezen bedrag te laden en overal welkom is: van winkel tot web. De vernieuwde VVV Cadeaukaart biedt van alle cadeaukaarten in Nederland het grootste cadeau aanbod in winkels én webshops en is klaar om de harten van alle Nederlanders opnieuw te veroveren. VVV Cadeaukaart heeft The Others Creativity geselecteerd om deze nieuwe VVV Cadeaukaart te voorzien van een compleet nieuwe identiteit welke geïmplementeerd is in een herintroductie-campagne met korte commercials waarin ‘Geven is leuker dan krijgen’ centraal staat. Vanaf 1 november is de vernieuwde VVV Cadeaukaart overal te verkrijgen en in te wisselen en zal de campagne zichtbaar zijn op TV, Radio, Online, OOH en instore. Daarnaast is er ook een Business to Business campagne opgezet.

Credits

Video & beeld:REDRUMbureau
(Post) Productie:The Others Productions
Media:ABOVO Media
Onderzoek:Business Openers
Fotografie:Patrick Ouwekerk

Doelstellingen

Introduceer de nieuwe VVV Cadeaukaart

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?