Vrouwenvoetbalwebshop.nl algehele introductie
Bureau: | Wecommerce |
Merk: | Vrouwenvoetbalwebshop.nl |
Adverteerder: | Vrouwenvoetbalwebshop.nl |
Jaar: | 2016 |
Branche: | Sport |
Medium: | Website |
Met Vrouwenvoetbalwebshop.nl stapte 't Hoensport webwinkels in een markt die nog open lag. Bedoeling was via een eenvoudige webwinkel eerst SEO resultaten te boeken en vervolgens langzaam maar zeker de shop een belangrijke speler in het vrouwenvoetbal te laten worden. Met lage budgetten werd aan de eerste rankings gewerkt, en langzaam maar zeker is een gedegen shop ontstaan, die na het winnen van het EK door het Nederlandse vrouwenelftal een boost kreeg. Nu wordt deze verder uitgebouwd en wordt aan het imago gebouwd, door het zoeken van jonge vrouwelijke ambassadeurs.
Credits
Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.Doelstellingen
Vrouwenvoetbalwebshop.nl in de markt zetten. Langzaam en gedegen, gedragen door een community met lage budgetten voor advertentiesAdvertentie
Gerelateerde campagnes
Campagne
Sanidirect maakt de sportieve droom waar van wielerteam Pushing Dreams
Sanidirect
Bureau: | gr8 agency |
Merk: | Sanidirect |
Jaar: | 2020 |
Branche: | Sport |
Medium: | Video, Website |
Campagne
Race Planet - Het verhaal achter..
Bleekemolens Race Planet
Bureau: | Beerquay |
Merk: | Bleekemolens Race Planet |
Jaar: | 2020 |
Branche: | Sport |
Medium: | Online display, Social media, Televisie |
Campagne
Race Experience
Bleekemolens Raceplanet
Bureau: | Murekla Audio en Video producties |
Merk: | Raceplanet |
Jaar: | 2018 |
Branche: | Sport |
Medium: | Social media, Televisie, Website |