Voorbereidingen

Bureau:DOOM&DICKSON
Merk:Staatsloterij
Adverteerder:Staatsloterij
Jaar:2011
Branche:Overheid
Wie een Staatslot koopt, kan zich maar beter gaan voorbereiden op het goede leven. Want de Staatsloterij heeft niet alleen het allergrootste prijzenpakket, bij de Staatsloterij maak je nog steeds de meeste kans op het meeste geld. Doom&Dickson ontwikkelde een ATL-campagne die dit gegeven opnieuw kracht bijzet.

Credits

Account Management:Eva Krook, Mariska Reijmers, Sarah Giliam
Creatie:Dennis Baars, Erik Falke
Editor:Teun Rietveld, Manuel Rombley
Producer:Willem Bos, Hanneke Kampschreur
Regie:Willem Gerritsen

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?