Volg je zorg - website zorgcommunicatie

Bureau:Nilsson
Merk:Volg je zorg
Adverteerder:VZVZ
Jaar:2017
Branche:Gezondheidszorg & medicijnen
Medium:Website
De ontwikkeling van dit nieuwe platform begon bij de visuele identiteit van Volg je zorg. In de identiteit komt het gehele concept van Volg je zorg terug: het hart, de checkbox, een volg pijl en de ‘V’ van ‘Volg’. De identiteit is uitgewerkt in off- en online middelen. Bij de website is er de focus gelegd op drempelvrij, gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid voor gebruikers. Dit is ook de reden dat de website meertalig en toekomstbestendig is opgezet.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Vanuit VZVZ, beheerder van het Landelijk Schakelpunt (LSP), kwam de vraag een website te ontwikkelen waarop patiënten toestemming kunnen geven over het uitwisselen van medische gegevens, maar ook het volgen van wat er met deze gegevens gebeurt.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?