Vlammetjes F**king Hot campagne

Bureau:Force451
Merk:Vlammetjes
Adverteerder:Topking
Jaar:2019
Branche:FMCG
Medium:Outdoor, Print, Social media, Video, Website
Rebranding Vlammetjes® Vlammetjes bestaan al sinds de jaren ’80, maar raakten een beetje uit de picture bij de doelgroep onder de 40 jaar. De campagne is de eerste stap in de rebranding van het merk. Force451 ontwikkelde samen met Topking de nieuwe merkgedachte en bouwen van daaruit de komende jaren aan het merk. Vlammetjes® F**king Hot De campagne bestaat onder andere uit een prikkelende commercial en een opvallende stop-motion die via verschillende social media kanalen, Facebook, Instagram, Snapchat en YouTube, worden verspreid. Daarnaast is de campagne op diverse abri’s in heel Nederland te zien. Horeca-activatie: Vlammetjes® Roulette De campagne wordt in de horeca ondersteund met Vlammetjes® Roulette - een portie Vlammetjes® met één extreem heet Vlammetje® ertussen. Het spel en de opvallende promotiematerialen geven een stapavond of borrel extra pit. Voor de horeca levert het, naast een unieke beleving, naar verwachting ook extra drankomzet op.

Credits

Media:PauwR Digital Marketing, Zuiver Media BV

Doelstellingen

Vlammetjes®, de bekende pittige snack van Topking, moeten weer ‘hot’ worden bij een jongere doelgroep (18 t/m 39 jaar). Daarnaast de positie van Vlammetjes verstevigen in de horeca.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?