VGZ Blue Zones

Bureau:brandXtension BV
Merk:VGZ
Adverteerder:VGZ
Jaar:2019
Branche:Banken & verzekeraars
Medium:Social media, Video, Event
Virtual Reality en gamification zijn ingezet om medewerkers van diverse bedrijven, gemeenten en ziekenhuizen door heel Nederland kennis te laten maken met Blue Zones, gebieden op aarde waar mensen langer, gezonder en gelukkiger leven. Met de unieke, door brandXtension ontwikkelde Blue Zone VR-Experience wanen deelnemers zich in een virtuele oase van rust, en ontsnappen zo even aan hun drukke werkleven. De branded mobiele smoothiebar De Smaak van Blue Zones verzorgt heerlijke, gezonde smoothies voor medewerkers om van te genieten tussen de werkuren door. Door te raden in welke Blue Zone zij zich bevonden, of welke vruchten er in de smoothie zaten, konden deelnemers bovendien mooie prijzen winnen. Daarnaast zijn bij diverse bedrijven blikken met bijzondere fortune cookies geleverd, met hierin een motiverende spreuk, een URL, en een lotnummer waarmee kon worden meegespeeld met de VGZ Fortune Cookie Loterij. Alle gegenereerde leads werden d.m.v. een follow-up e-mailcampagne op de hoogte gehouden over de acties en alles wat de collectieve verzekeringen van VGZ hen te bieden hebben. Zo gaan potentiële klanten van kennismaking naar klant door de inzet van live communicatie.

Credits

Camera:Goldviz

Doelstellingen

De collectieve verzekeringen van VGZ landelijk onder de aandacht brengen middels een eindejaarscampagne met activaties welke focussen op Blue Zones en een gezonde levensstijl. Aanpak: een complete Blue Zones campagne bestaande uit drie verschillende activaties, gecombineerd met leadgeneratie en een volledig communicatietraject.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?