Tweakers.net wat beter gepositioneerd en een stuk bekender.

Bureau:BeyenMeyer
Merk:Tweakers
Adverteerder:Tweakers
Jaar:2016
Branche:Dienstverlening
Medium:Print, Radio, Website
De campagne heeft de positionering van Tweakers verschoven van ‘de plek waar je terecht kan als je je oriënteert op een elektronicaproduct’, naar ‘dé plek waar je moet zijn als je voorop wilt lopen op het gebied van technologie’. Tweakers heeft hiermee zijn autoriteitspositie op het gebied van technologie kunnen verstevigen en de (spontane) bekendheid een flinke boost gegeven. Gemeten resultaten campagne (2015 = index 100): - Top of mind awareness: 200 - Spontane bekendheid: 166 - Geholpen bekendheid: 175

Credits

Account management:Yvonne Bruysters

Doelstellingen

De naamsbekendheid van Tweakers een sprong laten maken en Tweakers positioneren als dé plek voor informatie over technologie en elektronicaproducten.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?