Tussen kunst & koken: Hollandse klassiekers voor Bauknecht

Bureau:gr8 agency
Merk:Bauknecht
Adverteerder:Whirlpool
Jaar:2020
Branche:Retail
Medium:Social media
Wat is de ideale combinatie voor het publiek? Klassieke, culinaire gerechten en... kunst. Alleen dan in een verrassend jasje. Tijdens de draaidag met GIG creative film production gaf chef-kok Bas Hellemons vier klassieke Hollandse gerechten een moderne twist, waarna stilleven-fotograaf Fleur Halkema dit op de gevoelige plaat vastlegde. Tussen kunst & koken dus! Niet alleen worden de films een jaar lang op sociale media ingezet om de verschillende kooktechnieken onder de aandacht te brengen - ook geeft (inmiddels Bauknecht chef-kok) Bas regelmatig workshops om andere chefs bekend te maken met de ovens, stoomovens, sous-vide lades en kookplaten van collection 11. To be continued dus!

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Hoe leg je de mogelijkheden van een oven, stoomoven en kookplaat uit in social content? Welke chef-kok is daarvoor de ideale fit? En met welke gerechten spreek je de doelgroep van Bauknecht eigenlijk aan? Om hierop antwoorden te bieden, verdiepten we ons in de leefwereld van de culinaire thuischef. Het Mentality-model van Motivaction gaf ons inzicht hoe en waar we het publiek van Bauknecht het beste konden bereiken.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?