Transavia redesign

Bureau:Mirabeau BV
Merk:Transavia
Adverteerder:Transavia
Jaar:2015
Branche:Reizen & Toerisme
Medium:Website
Per jaar vliegen tien miljoen passagiers met Transavia. 70% van het contact tussen de passagier en Transavia verloopt online. Transavia positioneert zichzelf als een enthousiaste reisgenoot die helpt, suggesties doet en je verrast. Daarom bedient het vernieuwde Transavia iedere individuele passagier persoonlijk en vrolijk via ‘Mijn Transavia’. Doelgroep(en) De traditionele doelgroep van Transavia bestaat uit Nederlanders die een zomervakantie, stedentrip of of wintersportvakantie willen boeken. Sinds 2015 zoekt Transavia, als lowcost airline van AirFrance/KLM, nadrukkelijk de concurrentie met Europese lowcosts als EasyJet en Ryanair. Dit betekent dat in de communicatie de zakelijke reiziger meer aandacht krijgt en de focus minder dan voorheen op traditionele zon- en zee vakantie 'fun' ligt.

Credits

Web Developer:Accenture
Concept:Michiel Ooms
Art:Henk Haaima
Design:Benjamin Leleu, Naomi Yasuda, Laurens Bousardt
Copy:Sanne van der Well
Interaction design:Kim Liefhebber, Aukje Poppe, Koen Laan
Account management:Anouk van Maanen

Doelstellingen

Transavia positioneert zichzelf als een enthousiaste reisgenoot die helpt, suggesties doet en je verrast.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?