Toetje van de Maand - Pasen

Bureau:Nieuw
Merk:Mona
Adverteerder:FrieslandCampina
Jaar:2011
Branche:FMCG
De komende maanden gaat Mona met een grote campagne (4 commercials, print, online, abri's, pos-materiaal en sampling) ervoor zorgen dat Nederland van het eeuwige calvinistische bakje vla bevrijd wordt. Pudding van Mona is namelijk veel te lekker om voor die zogenaamde 'speciale momenten' te bewaren. Elke reden, hoe onz'nnig ook, is een goede reden om er eentje op tafel te zetten.

Credits

Account Management:Linda Metselaar, Nikki Nederveen Pieterse, Ymke Verbeek
Creatie:Tirzah Laan, Liesbeth Maliepaard, Anneke van de Watering
Editor:Martin Heijgelaar
Fotografie:Willem Groeneveld
Producer:Marco Both, Kiek Beljaars
Regie:Dana Nechushtan
Strategie:Chantal van Binsbergen

Doelstellingen

Zorgen dat Nederland v???l vaker pudding op tafel zet.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?