There's a new kid in town!

Bureau:effectgroep
Merk:Van Asselt | Accountancy
Adverteerder:Van Asselt | Accountancy
Jaar:2018
Branche:Consultancy
Medium:DM, Online display, Outdoor, Print, Social media
INTRODUCTIECAMPAGNE NIEUWE VESTIGING
Accountancyclub Van Asselt groeit in razend tempo en breidt uit door heel Nederland. Voor de opening van een nieuwe vestiging wilde zij echt duidelijk maken waar ze voor staan.

WAAR GA JE VOOR?
Wat definieert je organisatie? De vestigingen? Je cultuur? De vragen die we stelden dienden als doel de gemeenschappelijke kernwaarden en de belofte op tafel te krijgen. Voor Van Asselt betekende dit de leiding nemen en richting geven, met aandacht en een nuchtere, doelgerichte aanpak.

MET HOOFDLETTER A
Een (nieuw) begin, met beide benen op de grond en richting aangeven – van A naar B – en natuurlijk de A van Van Asselt en Amersfoort, de nieuwste vestiging; Van Asselt ademt de hoofdletter A. Ze staan ervoor.

VAN VOOR NAAR ACHTER, VAN LINKS NAAR RECHTS
Ze staan er letterlijk voor. En erachter, ernaast – links en rechts. We pakten die grote, opvallende A en gingen er de straat mee op om mensen te laten zien waar Van Asselt voor staat. De live activatie leverde prachtige, grootse campagnebeelden op die overtuigend werden ingezet.

Credits

Advies & Concept:effectgroep
(Post) Productie:effectgroep

Doelstellingen

Accountancyclub Van Asselt groeit in razend tempo en breidt uit door heel Nederland. Voor de opening van een nieuwe vestiging wilde zij echt duidelijk maken waar ze voor staan.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?