Testbeeld

Bureau:SSSS & Orchestra
Adverteerder:Eredivisie Live
Jaar:2008
Branche:Media
Uit onderzoek blijkt dat een groep mensen abusievelijk de overtuiging heeft dat hun tv niet geschikt is voor ontvangst van digitale tv. Er is ook een groep die niet weet dat je Eredivisie Live via de bestaande tv-aanbieders kunt ontvangen. De test-commercial maakt door middel van een scan van het tv-toestel en een scan van de tv-aanbieder duidelijk dat Eredivisie Live voor iedereen bereikbaar is. Mensen die in plaats van een groene testbal onverhoopt een rode testbal zien, worden verwezen naar www.helpikzieeen rodebalinbeeld.nl. Daar wordt duidelijk welk probleem zij hebben, maar dat ook zij Eredivisie Live kunnen ontvangen.

Credits

Account Management:Eva Rausch, Maja Beckman
Creatie:Mischa Schreuder, Ramon Stalenhoef
Producer:Monique van Smaalen, Ton Habraken, Remko Posthuma, Ton Habraken, Remko Posthuma
Strategie:Marcel Beerthuizen

Doelstellingen

Consumenten duidelijk maken dat Eredivisie Live nu voor iedereen bereikbaar is.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?