Tele2 op de kabel

Bureau:De Combinatie van Factoren
Merk:Tele2
Adverteerder:Tele2
Jaar:2010
Branche:Telecom
Sinds de jaren '70 bepaalt de plek waar je woont welke dure kabelaanbieder je hebt. kiezen was onmogelijk, maar dat is nu veranderd. Tele2 zet alle conventies overboord. De telecomchallenger breekt de kabelmarkt open en biedt kabeltelevisie aan die veel goedkoper is dan bij de concurrent. H?e goedkoop laat Frank the Black Sheep zien, in de nieuwe campagne die ontwikkeld werd door De Combinatie van Factoren en Forsman & Bodenfors. In diverse uitingen duwt Frank een 5-euroteken naar voren: vanaf dit bedrag per maand kun je bij Tele2 namelijk al kabeltelevisie kijken. Nederland, kies je kabel!

Credits

Account Management:Francesca van Berk, Jeroen Huisman, Marlies Rövekamp, Sanna Kander, Daniel Smedfors
Creatie:Sander van de Vlasakker, Wytze Veenstra, Oscar Askelöf, Joakim Blondell
Regisseur:Pirke Bergsma

Doelstellingen

Maak duidelijk dat telecomchallenger Tele2 korte metten maakt met de alleenheerschappij op de kabelmarkt en ?cht goedkope kabeltelevisie aanbiedt.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?