Stop het doorverhuizen van uit huis geplaatste kinderen

Bureau:The Gardeners
Merk:Stichting Het Vergeten Kind
Adverteerder:Stichting Het Vergeten Kind
Jaar:2019
Branche:Non profit & goede doelen
Medium:Bioscoop, Online display, Outdoor, Print, Social media, Televisie
Het continu doorplaatsen van opvang naar opvang zorgt ervoor dat kinderen steeds verder onthecht en getraumatiseerd raken. Daarnaast is het schadelijk voor de ontwikkeling en maakt het kinderen in veel gevallen steeds onhandelbaarder. Kinderen hebben een stabiele, liefdevolle ‘thuisbasis’ nodig om zich goed te kunnen ontwikkelen. In plaats van kinderen telkens onnodig te verplaatsen, moeten we ze een perspectief bieden voor een toekomst, zodat zij weer gewoon kind kunnen zijn.

Credits

Communicatie & PR:The Gardeners
Creatie:Nikki de la Rambelje, Sjoerd Bongertman
Account management:Nadine Marcar, Renée Schenk
PR:Xanne Liebregts, Laurien Vest
:Suzanna Ruis, Happy Leads, Happy Idiots, Growing Minds
Productie:ArtBox
Producer:Geert Jansen
Geluid:Massive Music

Doelstellingen

Het doel van de campagne is het stoppen van het doorverhuizen van uit huis geplaatste kinderen. Door middel van de commercial, print, outdoor, online, op de socialmediakanalen en in het straatbeeld roepen we heel Nederland op om de petitie te tekenen. Met de campagne en de petitie wil de stichting ervoor zorgen dat de problematiek kenbaar gemaakt wordt en kwetsbare kinderen echt gehoord worden. Met z’n allen staan we sterker om ervoor te zorgen dat beleidsmakers en zorgprofessionals dit onderwerp met voorrang oppakken en overgaan tot concrete acties die tot echte veranderingen leiden.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?