Stegeman - Meer aandacht, meer genieten

Bureau:McCann Amsterdam
Merk:Stegeman
Adverteerder:Stegeman
Branche:FMCG
Medium:Televisie
Vleeswarenfabrikant Stegeman heeft vastgesteld dat ?het leven wel een beetje extra aandacht kan gebruiken? en introduceert om die reden een nieuw assortiment vleeswaren. Stegeman: ?Deze 12 varianten zijn met veel aandacht, vakmanschap en passie samengesteld om heerlijk van te genieten.? De introductie van de nieuwe lijn wordt breed ondersteund (tv, online, print, winkelvloer) en centraal daarin staat een minidocumentaire waarin de Maastrichtse Lily, die vrijwilligerswerk doet, middels een grootse stunt in het z'nnetje wordt gezet. De bij McCann verantwoordelijke business developer Benno van der Helm, spreekt van een enorme productie was (zie making-of onderaan dit bericht) met een hoog risico, namelijk dat Lily niet positief zou reageren. Van der Helm: ?Er is wekenlang research gepleegd en alle vrienden en kennissen zaten in het complot. Op de dag zelf hadden we 15 camera's paraat. Maar we liepen toch het risico dat Lily niet mee wilde werken.?

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?