Staatsloterij - WK voetbal

Bureau:DOOM&DICKSON
Merk:Staatsloterij
Adverteerder:Staatsloterij
Jaar:2010
Branche:Overheid
Op 10 juni is er, zoals elk jaar, weer een trekking van de Staatsloterij. Dit jaar maakt de Staatsloterij er ter gelegenheid van het aankomende WK voetbal een speciale trekking van, met een hoofdprijs in voetbalstijl: 11 x een half miljoen. D&D ontwikkelde voor deze trekking een ATL campagneconcept, dat ook naar POS, DM, online doorvertaald werd. In de tv-campagne hebben alle Oranjesupporters zich weer massaal voor de buis verzameld, in een compleet oranje gespoten huiskamer. Natuurlijk voor het WK-voetbal. Of: misschien wel voor de speciale Oranjetrekking van de Staatsloterij. Want die is op 10 juni goed voor 11 keer een half miljoen.

Credits

Account Management:Eva Krook, Robert van Dijk, Mariska Reijmers, Sarah Giliam
Creatie:Robert den Bremer, Edward Romunde
Editor:Brian Ent
Producer:Emelie van Wensen, Annabel van Ditmar, Martine van der Linden
Regie:Willem Gerritsen
Strategie:Jeroen van Eck

Doelstellingen

Op dit moment is de doelstelling van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de doelstelling van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?